ВАШЕ ПОВІДОМЛЕННЯ УСПІШНО ВІДПРАВЛЕНО

068 655 44 55

ДЦВ

СТРАХОВКИ МИ ПРОДАЄМО, А СЕРВІС - ДАРУЄМО

Автор Ігнат Якубовський 702

ДЦВ

Тепер при оформленні поліса ДЦВ від СК "UNIQA" на нашому сайті - кожен клієнт отримує картку «Допомога в дорозі» в подарунок. Подробиці новації ми дізналися у Директора Affinity-Департаменту СК "UNIQA" Ігната Якубовського.

Ігнат, ну це обурливо!:) Не всі страховики пропонують карти технічної допомоги в дорозі до ОСЦПВ. Ви ж пропонуєте до ДЦВ. Як було прийнято таке рішення?
У наших принципах - забезпечувати клієнта тим, що важливо і потрібно саме йому. Надаючи техасистанс в подарунок, ми намагаємося звернути увагу українських водіїв, що ДЦВ від "UNIQA" - це і надійно, і комфортно. Тут є 2 фактори.
Перший - актуальність самого продукту ДЦВ. Ліміти по "обов'язковій автоцивілці" навряд чи будуть переглянуті на законодавчому рівні найближчим часом. Трафік дорогих автомобілів у великих містах більш високий. Водії недосвідчені. Додаємо до цього всього ще й закупівельну вартість автозапчастин у валюті. Виходить, що виїжджати на дорогу без поліса ДЦВ стає просто небезпечно для власного гаманця.:)
Другий фактор - досвід. Від кого клієнти йдуть? Від тих, хто їх не чує. Ми ж намагаємося максимально швидко реагувати на будь-який зворотний зв'язок від клієнта. І останні рейтинги "UNIQA" тому прямий доказ - 2 позиція на ринку в сегменті КАСКО, 5 - з ОСЦПВ і 8 з ДЦВ (за 9 міс.2016р. - Прим.ред.).

Чи є якісь особливості продукту ДЦВ?
Це добровільний вид страхування, відповідно, ми зробили його максимально зручним для клієнта:
- Самостійний вибір страхової суми;
- Договір укладається строком на 1 рік;
- Немає прив'язки до об’єму двигуна, марки і року випуску автомобіля.
Єдиною обов'язковою умовою є наявність чинного поліса ОСЦПВ.

У минулій статті для блогу LuckyWood Ви досить гостро підняли тему необхідності в наявності поліса ДЦВ. Скажімо так, потрапили в «саме те». Невже тільки таким методом автомобілісти можуть гарантувати свою фінансову безпеку?
Наводячи конкретні та, на жаль, часто сумні приклади, ми намагаємося спонукати клієнта не просто задуматися, а усвідомлено діяти. Як Ви вже знаєте, зекономлені гроші - це зароблені гроші, та не в страхуванні. А стаття, мабуть, дійсно «саме те».:)