ВАШЕ ПОВІДОМЛЕННЯ УСПІШНО ВІДПРАВЛЕНО

068 655 44 55

Думка експерта

СЕРВІС - ЦЕ ВСЕ НАВКОЛО

Автор Владислав Невмержицький 2856

Думка експерта

Як сприймається сервіс очима українців, як вони оцінюють його якість і що вкладають в це поняття, - розмірковує і ділиться своїм досвідом Владислав Невмержицький, Генеральний директор сервісної компанії «JustService».

Уміння надавати якісний сервіс все більше перетворюється на ключовий фактор, від якого залежить успіх або невдача будь-якої компанії. В наш час, кожна людина вкладає в це поняття свій зміст. А найголовніше, що відповідь буде залежати від оточуючих обставин. Так що ж таке «сервіс»? Вікіпедія дає скромне визначення цього слова:
«Сучасне значення «сервіс» (англ. service - служба), - обслуговування населення в різних сферах повсякденного життя».
І це все? :)

Реалії українського ринку показують, що ставлення до «першокласності сервісу» у всіх різне і залежить від обізнаності кожної окремої людини. У своїй роботі, ми керуємося головним принципом:
«Клієнти - це особистості, а з особистостями - шаблони не працюють. Сервіс кожному свій.»

Тече кран на кухні і його потрібно полагодити?
Згаснув екран монітора і потрібно шукати гуру, який зможе запустити техніку?
Провести технічне обслуговування автомобіля, коли прийшов час міняти масло і фільтра?
Швидко і не дорого доїхати з пункту «А» в пункт «Б»?
Отримати ввічливе і комфортне обслуговування, коли збираєтеся сходити з друзями в ресторан?

Цей список можна продовжувати вічно.
Чому вічно? Просто через мить можуть виникнути нові потреби, вирішення яких лежить тільки через «сервіс», але тепер інший.

А тепер уявіть, що всі вище перераховані питання виникли у Вашому житті одного прекрасного ранку. Як вважаєте, скільки часу Ви витратите на їх рішення?
Для ефективності експерименту, прошу Вас зробити зараз всього кілька дій (це займе трохи часу): відкриваємо будь-який пошуковик, засікаємо час і починаємо шукати рішення 5-ти проблем: тече кран, зламався ноут, необхідно СТО, таксі та ресторан на вечір. Скільки витратили часу?
Сподіваюся, Ви не обрали перший-ліпший варіант при кожному запиті, а то доведеться чекати невідомо скільки сантехніка, ноут везти в сервісний центр на інший берег, авто здавати в гаражі, переживати за власне життя пересуваючись явно на аварійному таксі, і випивати в кафетерії ...: )
І ще подумайте скільки дорогоцінного часу Ви тільки що витратили, не приділивши його тим, кого любите, родині та близьким, своєму хобі або просто відпочинку.

ДЦВ - ЗАЙВІ ВИТРАТИ АБО ГАРАНТІЇ БЕЗПЕКИ?

Автор Ігнат Якубовський 977

Думка експерта

Більшість українців купує автоцивілку (ОСЦПВ), щоб виконати "громадський обов'язок", задовольнити, на їхню думку, чергову вимогу влади та уникнути штрафу 425-850грн. за відсутність полісу, але ніяк не в цілях власної безпеки.

І всього частина готова добровільно доплатити кілька сотень, щоб в майбутньому зберегти тисячі гривень особистого бюджету при настанні непередбачених ситуацій.

Дані Нацкомфінпослуг свідчать, що протягом останніх двох років лише 7,5% водіїв додатково до ОСЦПВ купували поліси ДЦВ (добровільної цивільної відповідальності), прагнучи надійно захиститися від наслідків шкоди, завданої іншим учасникам дорожнього руху.

Якщо говорити мовою цифр: вартість річного полісу ДЦВ з сумою захисту в 1 000 000 грн. коштує близько 1 грн./день.

Невже сума 1 грн./день "підйомна" тільки для 7,5% водіїв?

Маючи на руках лише поліс ОСЦПВ, лімітів в 100000 грн. на пошкоджене в ДТП авто і 200000 грн. на відновлення здоров'я постраждалих в ДТП осіб часто елементарно не вистачає..

ЕЛЕКТРОННЕ СТРАХУВАННЯ І ЙОГО ВПЛИВ НА КАНАЛИ ПРОДАЖУ

Автор Олександр Шойхеденко 1379

Думка експерта

Ухвалення закону про електронну комерцію відкрило нові можливості для online комерції. Це також торкнулося і страхового ринку. Сьогодні будь-який договір страхування може бути укладений в електронному вигляді або емітований без участі людини і паперу.

Про те, коли заплановане впровадження електронного полісу і які це принесе зміни детальніше розповідає Олександр Шойхеденко, Голова Наглядової ради СК «ВУСО».

В першу чергу в електронний простір проникло туристичне страхування, обсяги продажів якого в мережі зростають на 20% в місяць. І це не дивно. Адже немає нічого простішого ніж купити квиток online, забронювати готель online і відразу придбати страховку online.

Але найбільш популярне автострахування (ОСЦПВ, Зелена карта, КАСКО) поки не може бути електронним. Хоча боротьба за клієнта в мережі вже розгорнулася неабияка. Вартість клієнта зростає не днями, а годинами. А поки страховики і агрегатори змушені доставляти клієнтам паперові поліси.

Щойно поліс стане електронним, клієнти швидко почнуть звикати купувати страховки в мережі. Це сталося з квитками на літак і поїзд, це сталося з побутовою технікою, відбудеться і зі страхуванням.

Технічно страхові компанії і МТСБУ повністю готові до впровадження електронного полісу ОСЦПВ. Розроблено відповідне програмне забезпечення в МТСБУ рік тому. Для страховиків та агентів створені зручні хмарні Saas-платформи.

На жаль, через політичні суперечності, змінити закон про ОСЦПВ не виходить вже 2 роки.

Проте, за цей час було розроблено альтернативний шлях. Моторно-транспортним страховим бюро спільно з Національною комісією з фінансових ринків запропоновано проекти змін до підзаконних актів, що описують форму бланка, порядок випуску договору страхування і форму контролю наявності поліса з боку поліції.

Проекти документів не суперечать профільному закону та роблять можливим електронну форму поліса страхування ОСЦПВ. Основна суть якого – договір тепер не папірець, а сукупність даних в електронній базі. Плановий термін впровадження - 2-й квартал 2017 року. Повний перехід на електронний поліс - 4-й квартал 2017.

Які зміни для клієнтів принесе перехід на електронне страхування? Насамперед, це знизить ризик покупки фальсифікованого поліса або поліса страховика-банкрута. Це можливість моментально купити автоцивілку online.